BIROUL PARCARI DE RESEDINTA SI RIDICARI VEHICULE

STATIONATE NEREGULAMENTAR

PARCARI

Informații utile

     Atribuirea locurilor de parcare de reședință în Municipiul Tulcea este reglementată de Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Tulcea nr. 344 din 19.12.2007 privind exploatarea parcarilor de resedinta din Municipiul Tulcea,luand in discutie raportul nr. G 5330/11.12.2007, prezentat de Directia Intretinere si Administrare Patrimoniu Tulcea.

         Direcția Intretinere si Administrare Patrimoniu se ocupă de atribuirea locurilor de parcare din Municipiul Tulcea.

TELEFON:

                          0240/516250 interior 107

      Adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

     Actele se depun la Registratura Direcției Intretinere si Administrare Patrimoniu din strada Plugarilor, nr.2,Complex Plugari.

       Program de lucru: luni-vineri: 8.00-16.00

      Exista 2 situații specifice:

Situația 1 – Cereri pentru prelungirea contractului locului de parcare:

   (condiții obligatorii)

1.Deținătorul trebuie să aibă domiciliul / reședința pe raza Municipiului Tulcea dovedite cu documente de identitate(BI/CI);

2.Să nu dețină mai mult de un loc de parcare pe apartament;

3.Sa nu fi dobandit in cursul anului in proprietate/chirie garaj amplasat pe domeniul public sau privat, sau nu este detinator de curte cu alte posibilitati de parcare;

4.Sa nu fi dobandit in cursul anului autovehiculele a caror masa maxima autorizata depaseste 3,5 tone;

      Daca in cursul anului detinatorul/utilizatorul locului de parcare isi schimba actul de identitate,din diferite motive(preschimbare,schimbare de domiciliu,pierdere,furt),dobandeste in proprietate sau in folosinta un alt autovehicul,acesta are obligatia ca in momentul in care se prezinta la sediul Directiei Intretinere si Administrare Patrimoniu Tulcea pentru completarea cererii de prelungire loc de parcare sa prezinte in copie actul de identitate nou/certificatul de inmatriculare al autovehicului cu modificarile survenite.

Situația 2 – Cereri pentru atribuirea unui contract nou de loc de parcare(in limita locurilor libere):

     (condiții obligatorii)
1.Să aibă domiciliul / reședința dovedite cu documente de identitate (BI/CI), în imobilele care au arondate locurile de parcare care sunt solicitate(copie);
2.Să fie proprietar / utilizator (contract vanzare-cumparare, contract leasing financiar) al unui autoturism cu sarcina maxima autorizata de max.3,5 tone in baza certificatului de inmatriculare al autovehiculu(copie)i;
3.Locul de parcare pentru care s-a depus cererea să nu fie într-o baterie de parcări situată la mai mult de 30 m de limita blocului în care are domiciliul / reședința;
5.Să nu dețină un alt loc de parcare în Municipiul Tulcea;
6.Pentru apartamentul unde domiciliază să nu fie atribuit un alt loc de parcare;
7.Solicitantul nu detine garaj amplasat pe domeniul public sau privat, sau nu este detinator de curte cu alte posibilitati de parcare;

8.Adeverinta de la Asociatia de proprietari ca este locatar la adresa de domiciliu din documentul de identitate,in zona arondata parcarii respective(in original).

    ●Acte necesare pentru intocmirea dosarelor prezentate la Situatia 1 si Situatia 2:

- Cerere locuri de parcare (tipizat);

- Documente privind domiciliul/rezidența (buletin de identitate / carte de identitate - copie);

- Copie după certificatul de înmatriculare a autoturismului aflat în proprietate sau în folosință;

- Copie după contractul de comodat al autoturismului, după caz, care să ateste dreptul de -folosință asupra autoturismului în cauză;

- Certificat de încadrare în grupă de handicap locomotor, în conformitate cu prevederile legale.

Program Audiente

Director

Luni, orele 14 - 16 

Cu programare cu minim 24 ore inainte telefonic sau la sediu

Vremea in

Harta a Municipiului Tulcea